Synthesis Center

Yoga - Ψυχοθεραπεία - Σεμινάρια - Ομάδες
Βοιωτίας 16 & Ηπείρου,
Κάτω Χαλανδρι 15231
Στάση Μετρό Χολαργός
T. 2106712150
Κ. 6932565097

Νους - Ψυχοθεραπεία

Ψυχοθεραπεία

Το σημαντικότερο εργαλείο μιας ευτυχισμένης ζωής είναι η επίγνωση πρώτα του ποιος είμαι και μετά του τι χρειάζομαι. Συχνά ενώ νομίζουμε ότι ξέρουμε και τα δύο αυτά, μας μπερδεύουν οι άλλοι ή το ίδιο μας το μυαλό. Γεμίζουμε αντιθέσεις και δυσκολευόμαστε.

Με τη Ψυχοθεραπεία μπορούμε να ξεχωρίσουμε τα ανώφελα ‘πρέπει’ από αυτά που πραγματικά επιλέγουμε, δίνοντας και λίγο χώρο στα ‘θέλω’. Έτσι, μπορούμε να πάρουμε τον έλεγχο της ζωής μας συνειδητά στα χέρια μας, ώστε να την απολαμβάνουμε περισσότερο.

Η Συμβουλευτική διαφέρει λίγο από την ψυχοθεραπεία και φαίνεται από την ίδια τη λέξη… ο ρόλος του θεραπευτή είναι περισσότερο συμβουλευτικός, ως εξωτερικό μάτι, και όχι τόσο ως συνοδοιπόρος, όπως στην ψυχοθεραπεία. Συνήθως απευθυνόμαστε στη συμβουλευτική για κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, το οποίο οι γνώσεις του συμβούλου μπορεί να μας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσουμε καλύτερα.

Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με την Ανέττα Αλεξανδρίδη στο 693 256 5097, ή να επισκεφτείτε την προσωπική της σελίδα για περισσότερες πληροφορίες στο www.mindbody.gr.

Ομάδες Αυτογνωσίας

Στο κέντρο οργανώνονται ομάδες/σεμινάρια αυτογνωσίας με μικρή ή μεγάλη διάρκεια. Οι ομάδες μικρής διάρκειας αφορούν συγκεκριμένα θέματα και ανάγκες, ενώ οι ομάδες μεγάλης διάρκειας είναι συνήθως λιγότερο δομημένες και αφορούν την προσωπική ανάπτυξη. Τα σεμινάρια είναι πάντα συγκεκριμένα και διαρκούν από 3 ώρες έως και 2 μέρες.

Σε όλες τις ομάδες αυτογνωσίας προσπαθούμε να συνδυάζουμε τη σκέψη με το σώμα και το βίωμα και έτσι συχνά χρησιμοποιούμε τη σχέση αυτή για να γνωρίσουμε καλύτερα πτυχές του εαυτού μας.

Για τρέχουσες ή παλιότερες ομάδες μπορείτε να πατήστε εδώ ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Διαχείρηση Άγχους

Το άγχος έχει μπει πια για τα καλά στο λεξιλόγιο μας και στη ζωή μας. Κάποιες φορές όμως γίνεται πολύ έντονο και νιώθουμε ότι αδυνατούμε να το διαχειριστούμε.

Το ζητούμενο δεν είναι απαραίτητα να 'καταπολεμήσουμε' το άγχος, αλλά να το διαχειριζόμαστε καλύτερα, ειδικά όταν η πηγές του είναι σταθερές (οικογένεια, εργασία, ανεργία, κλπ).
Πρώτα χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε τι μας το προκαλεί και πως το φέρνουμε και εμείς στη ζωή μας, και ύστερα να δούμε με ποιούς τρόπους μπορούμε να το μειώνουμε όταν είναι έντονο ή απλά να ξεκουραζόμαστε περισσότερο.

Μπορούμε να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα διαχείρισης άγχους που βασίζεται στο πρωτόκολλο του British Stress Consultancy και που ολοκληρώνεται σε 8 συνεδρίες της 1'30" ώρας με δυνατότητα επέκτασης.
Επίσης, μπορούμε να συνδυάσουμε το πρόγραμμα διαχείρισης άγχους με αναπνευστικές και σωματικές ασκήσεις βασισμένες στη yoga, σχεδιάζοντας έτσι μια εξατομικευμένη προσέγγιση στο στρες.

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να κλείσετε ένα ραντεβού επικοινωνήστε μαζί μας.

Στιγμές Παύσης

Κάθε Τετάρτη 19:00 - 19:20

Αυτό το μάθημα κοστίζει €5 ανά μάθημα, και δωρεάν για τους μαθητές του Synthesis.

Σε αυτά τα μαθήματα θα μάθετε και θα εξασκηθείτε στην επίγνωση του εδώ-και-τώρα, ώστε να έχετε τη δυνατότητα να επιλέγετε τις δράσεις σας και τη ζωή σας, αντί να κινείστε με βάση τη συνήθεια και τον περιορισμό.

Κινούμαστε σε έναν κόσμο γρήγορο. Γρήγορες αποφάσεις, γρήγορα αυτοκίνητα, γρήγορες αγορές, γρήγορες σχέσεις, γρήγορες σκέψεις.
Συχνά, για να αντεπεξέλθουμε στους ρυθμούς, κάνουμε πολλά πράγματα αυτόματα, γρήγορα. Αποφασίζουμε χωρίς ουσιαστικά να ζυγίζουμε επιλογές, απλά από συνήθεια, και έτσι μένουμε στους ίδιους φαύλους κύκλους, χωρίς να ζούμε πραγματικά ελεύθεροι. Όταν αυτό συνεχίζεται για πολύ καιρό, καταλήγουμε να πιστεύουμε ότι δεν έχουμε καν επιλογές.
Κινούμενοι με βάση αυτόν τον ‘αυτόματο πιλότο’ της συνήθειας, είναι σαν να περνάμε τη ζωή μας σχεδόν κοιμισμένοι, σε ένα εργοστάσιο παραγωγής τυποποιημένων συμπεριφορών και αντιδράσεων.

Η ενσυνειδητότητα (mindfulness) είναι ένα εργαλείο μέσω του οποίου μαθαίνουμε να είμαστε παρόντες στο εδώ-και-τώρα, να έχουμε καθαρή εικόνα αυτής της στιγμής, να έχουμε επίγνωση. Τότε η κάθε κατάσταση είναι φρέσκια, και μπορούμε να δούμε τόσο τις επιλογές που εγκυμονεί, όσο και τη δική μας θέση.
Αυτό όμως, είναι μια δεξιότητα, και όπως όλες οι δεξιότητες, θέλει να μάθουμε τον τρόπο - την τεχνική - και μετά να την εξασκούμε.

Στα μαθήματα αυτά θα χρησιμοποιήσουμε την αναπνοή, τη συγκέντρωση στο σώμα και τον οραματισμό για να συγκεντρώσουμε το μυαλό και να ηρεμήσουμε από την συνεχόμενη φλυαρία του. Με την άσκηση, αυτό θα γίνεται όλο και πιο εύκολα, και θα σας είναι οικείο πια να φέρνετε την παύση στη ζωή σας όταν τη χρειάζεστε, κόβοντας τον αυτοματισμό και επιλέγοντας συνειδητά την επόμενη κίνηση.

Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να παρακολουθήσετε τη σχετική παρουσίαση της Ανέττας στον Ιανό, κάνοντας κλικ εδώ