Φίλτρο ανά θέμα:

All Yoga Meditation Psychotherapy
 

Ξεκινωντας τη yoga

Ο παραδοσιακός τρόπος για να γνωρίσετε την Ashtanga Yoga είναι να μπείτε σε ένα Mysore μάθημα και να απολαύσετε την καθοδήγηση του δασκάλου, που θα είναι σαν ιδιαίτερο στην ομάδα.

Μάθε περισσότερα εδώ
Δείτε το πρόγραμμα εδώ

 

Ashtanga Yoga - Mysore

Η Ashtanga Vinyasa Yoga είναι μια μέθοδος που προσφέρει σωματική σταθερότητα και την δυνατότητα ψυχικής απελευθέρωσης Ενδυναμώνει το μυϊκό σύστημα και βελτιώνει τη στάση του σώματος, που από μόνα τους αλλάζουν τον τρόπο που κινούμαστε και νιώθουμε στην καθημερινότητα μας. Όσο την μαθαίνεις τη σειρά και την εξασκείς συνεχόμενα και με σταθερότητα, η εστίαση και η εμπειρία σου εκλεπτύνονται και αρχίζεις να παρατηρείς την ευθυγράμμιση σου, την αίσθηση της αναπνοής στο σώμα σου, τις αντίθετες δυνάμεις των στάσεων, και η επιρροή της σωματικής αλλά και βλεμματικής σταθερότητας στον σταθερό νου. Σταθεροποιώντας τον νου, αποκτάς καλύτερη επίγνωση στη ζωή σου, ξεκαθαρίζοντας και το πως βλέπεις καταστάσεις έξω από τη γιόγκα και τον ρόλο σου σε αυτές.

Μάθε περισσότερα εδώ
Δείτε το πρόγραμμα εδώ

 

Vinyasa Flow

Στη πρακτική της Vinyasa Flow ακολουθείται μια συνεχόμενη ροή, συνδυάζοντας το ρυθμό με την αναπνοή και την εναλλαγή σε στάσεις της yoga. Οι στάσεις-άσανες εναλλάσσονται δυναμικά ακολουθώντας τον ρυθμό της αναπνοής ενώ δίνεται έμφαση στην ευθυγράμμιση του σώματος και του νου. Μετά από τη χαλάρωση στο τέλος, νιώθετε ήρεμοι, με μια αίσθηση ευφορίας, έχοντας καταφέρει για λίγη ώρα να ξεφύγετε από όλες τις σκέψεις και να αντιμετωπίσετε την καθημερινότητα με καθαρό μυαλό.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ

 

Meditation, Mindful Action

Τα οφέλη του διαλογισμού στην ψυχοσωματική υγεία του ανθρώπου είναι ευρέως γνωστά και αποδεκτά στις μέρες μας από τον ιατρικό και επιστημονικό κόσμο. Οι πιο πρόσφατες επιστημονικές έρευνες, πλέον, επιβεβαιώνουν την αντίληψη των αρχαίων γιόγκι, ότι ο διαλογισμός κυριολεκτικά αναπρογραμματίζει τον εγκέφαλο και τις συνάψεις του και επηρεάζει την κυτταρική δομή του ατόμου. Πολλοί άνθρωποι σήμερα χρησιμοποιούν τον διαλογισμό σαν τεχνική χαλάρωσης ή σαν μέθοδο για να ηρεμούν. Αργότερα, ανακαλύπτουν ότι η μέθοδος του διαλογισμού μπορεί να είναι ένα έξοχο εργαλείο για την καλύτερη διαχείριση της καθημερινής ζωής. Όσοι βάζουν το διαλογισμό στη ζωή τους σταθερά οδηγούνται σταδιακά στην ουσία του διαλογισμού, που είναι η εσωτερική στάση του παρατηρητή (drashta).

Μάθε περισσότερα εδώ
Δείτε το πρόγραμμα εδώ

 

Συνεδρίες διαχείρησης του Στρες

Το άγχος έχει μπει πια για τα καλά στο λεξιλόγιο μας και στη ζωή μας. Κάποιες φορές όμως γίνεται πολύ έντονο και νιώθουμε ότι αδυνατούμε να το διαχειριστούμε Το ζητούμενο δεν είναι απαραίτητα να 'καταπολεμήσουμε' το άγχος, αλλά να το διαχειριζόμαστε καλύτερα, ειδικά όταν η πηγές του είναι σταθερές (οικογένεια, εργασία, ανεργία, κλπ).

Μάθε περισσότερα εδώ
Επικοινωνήστε μαζί μας

 

Ομάδες Αυτογνωσίας

Στο κέντρο οργανώνονται ομάδες/σεμινάρια αυτογνωσίας με μικρή ή μεγάλη διάρκεια. Οι ομάδες μικρής διάρκειας αφορούν συγκεκριμένα θέματα και ανάγκες, ενώ οι ομάδες μεγάλης διάρκειας είναι συνήθως λιγότερο δομημένες και αφορούν την προσωπική ανάπτυξη. Τα σεμινάρια είναι πάντα συγκεκριμένα και διαρκούν από 3 ώρες έως και 2 μέρες.

Μάθε περισσότερα εδώ
Επικοινωνήστε μαζί μας

 

Ατομική Ψυχοθεραπεία

Το σημαντικότερο εργαλείο μιας ευτυχισμένης ζωής είναι η επίγνωση πρώτα του ποιος είμαι και μετά του τι χρειάζομαι. Συχνά ενώ νομίζουμε ότι ξέρουμε και τα δύο αυτά, μας μπερδεύουν οι άλλοι ή το ίδιο μας το μυαλό. Γεμίζουμε αντιθέσεις και δυσκολευόμαστε.

Μάθε περισσότερα εδώ
Επικοινωνήστε μαζί μας

Designed and developped by Ioannis Panagopoulos